Vinterplatser

Märkning av båtvagnar med vagnsbrickor

Det är ont om plats för våra båtvagnar. Varje medlemskap ger rätt att ställa upp en vagn inom klubbens område.

Om många båtvagnar står omärkta är det svårt att veta vilka som är övergivna och som bara står kvar och tar plats. Därför ska alla båtvagnar vara märkta med en "Vagnsbricka".

Det är obligatoriskt med Vagnsbricka. Behåll också gärna märkning med namn och t.ex. telefonnummer på vagnen.

Saknar Du vagnsbricka kan ny beställas från Hamnkaptenen.

Obs: Ej uppmärkta vagnar kan anmälas som upphittade till polisen och tas bort från klubbens område.

Pallningsvirke och övrigt täckningsmaterial till båtar kan under sommaren förvaras öster om hus C (gamla  Godtemplargården). Det skall i så fall vara buntat och väl märkt med namn.

Obs; Pallningsvirke och övrigt täckmaterial som ligger kvar på bilparkeringen hindrar bl.a. gräsklippning och kan komma att transporteras bort på arbetsdagar.

Födelsedatum*

Namn*